Strona Główna Mapa strony Kontakt
Akademia Pomocy Logi.pl
W naszej akademii znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania przez naszych klientów. Możesz także zapoznać się z dostępnymi materiałami w interesującej Cię kategori.

Adres internetowy - Kupiłem domenę! Dlaczego nie działa strona?

Jeśli wykupiłeś domenę w ramach usług Logi.pl, a serwer utrzymujesz u zewnętrznego operatora to musisz przekierować serwery DNS-y.

Najczęstszą przyczyną niedziałającej domeny  jest wygaśnięcie abonamentu z powodu braku opłaty. Datę ważności abonamentu możesz sprawdzić w panelu administracyjnym swojej domeny.

Częstym przypadkiem niedziałającej domeny jest również błędne ustawienie serwerów DNS.

Czym jest domena
Jak podłączyć domenę pod istniejący już serwer
Jak i kiedy przedłużyć wygasający abonament
Jak zmienić delegację domeny na zewnętrzne serwery DNS?
Gdzie mogę zmienić ustawienia domeny?
Jak przenieść obsługę domeny do Logi.pl?
Zakupiłem domenę. Co dalej?
Kupiłem domenę! Dlaczego nie działa strona?
Do kiedy najpóźniej można zgłaszać chęć przeniesienia domeny w obsługę Logi.pl?
więcej
Domeny
Jak podpiąć domenę pod istniejący już serwer?
Poczta
Jak skonfigurować Outlook Express?
Serwery
Jak połączyć się z serwerem FTP?
CMS Joanna
Jak zarządzać systemem CMS?
Serwisy WWW
Jak mogę zarządzać strone z poziomu CMS?
Pozycjonowanie
Wykupiłem umowę kiedy zobaczę efekty?
   
Jesteśmy autoryzowanym Rejestratorem domen, .pl .com .com.pl .eu etc.
Obsługa rejestracji domen Logi.pl (c) 2003 - 2017 r., Logi.pl ul. Swarzędzka 41,
62-200 Gniezno
0 519 146 981
* oraz pod nr 606 763 049
© Wszelkie prawa zastrzeżone  2003 -  2017 r.